Faktoja minusta

Tänään on taas sellainen fiilis, ettei ole oikein mitään sanottavaa. Päähän ei tule mitään fiksuja ajatuksia, vaan kaikki on neuroottisella lankakerällä, jonka päätä ei löydy.

Tämä onkin loistava tilaisuus googlettaa blogikirjoitushaasteita ja valita sieltä satunnaisesti yksi aihe. Tämän päivän postaus on...

20 faktaa minusta

  1. Olen 28-vuotias.
  2. Olen kaksikielinen eli minulla on kaksi äidinkieltä: suomi ja venäjä. Kumpikin on minulle tärkeä, enkä pystyisi kuvittelemaan elämääni yksikielisenä.
  3. Lempivärejäni ovat kaikki sateenkaaren värit. Mieluiten yhdessä. Jos pitää valita yksi lempiväri, sanon yhden sateenkaaren väreistä, useimmiten turkoosin, keltaisen tai violetin.
  4. Kaikki viisaudenhampaani ovat tallella ja voivat hyvin.
  5. Olen hyvä Miinaharava-pelissä. En muista huipputulostani, mutta jotain 100-120 sekuntia se taisi olla, vaikeimmalla tasolla.
  6. Pesen tukkaani pelkällä vedellä ja tarvittaessa soodalla ja etikalla. Niin se tuntuu ja näyttää terveemmältä.
  7. Blogini nimi Aidosti outo ei viittaa millään tavalla Aidosti outoa -elokuvaan, vaan tulee siitä, että olen niin monien ihmisten mielestä outo, mutta itse haluan vain olla aito.
  8. Minulla on yksi lävistys: tragus oikeassa korvassa.
  9. Minulla on yksi tatuointi: sydän, lintu ja kala vasemmassa lavassa.
  10. Lempibändini on Bright Eyes. So that is how I learned the lesson that everyone is alone / And your eyes must do some raining if you are ever going to grow / But when crying don't help and you can't compose yourself / It is best to compose a poem, an honest verse of longing or simple song of hope... (Bowl of Oranges).
  11. Teini-ikäisenä olin uppoutunut Harry Potteriin ja erityisesti fan fictioniin. Luin sitä, kirjoitin itse ja toimin betana eli korjasin muiden kirjoittamia tekstejä. Englanniksi.
  12. Valkosipulilla maustetut ruissipsit ovat lempiherkkuani. Kun niitä ei ole saatavilla, voin herkutella myös hapankorpuilla, näkkileivällä tai ihan tavallisella ruisleivällä. Rakastan paahtaa ruisleipää, voidella sen margariinilla, leikata päälle tuoretta valkosipulia ja ripotella vähän suolaa. Nam!
  13. Minulla on piano, mutta en soita sitä. Soitin nuorempana pianoa 12 vuotta, mistä jäi niin paljon traumoja, että vaikka haaveilen pianonsoitosta, en ole vielä oikeasti tarttunut siihen uudestaan.
  14. Olen riippuvainen kahvista. Jos aamukahvi jää väliin, päätä alkaa särkeä viimeistään seuraavana päivänä.
  15. Lempikauppojani ovat kaikki kirjakaupat, askartelukaupat ja Accessorize.
  16. Ala-asteella haaveilin, että Bruce Willis olisi adoptoinut minut. :D
  17. Olen todella huono valehtelemaan ja pelkään tilanteita, joissa joudun salailemaan tai kaunistelemaan tosiasioita.
  18. Hajuveteni on Moschinon Funny!.
  19. Minulla ei ole toista tai kolmatta nimeä. Lapsena luulin, että jokainen keksii ne itselleen itse, joten minä olin Maria Aurora.
  20. Jouduin googlettamaan ideoita tätä listaa varten, koska minun oli älyttömän vaikeaa keksiä faktoja itsestäni.

Kommentit

Suositut tekstit