Throwback Monday

Olen aloittanut ammatillisen kuntoutuskurssin, mutta en halua kirjoittaa siitä.

Haluan kirjoittaa siitä, kuinka mahtavaa on, että Saara Aalto pääsi taas jatkoon X Factorissa! Olen sitä mieltä, että Saara aivan varmasti voittaa koko kisan ja sitten voin sanoa kaikille ”mitäs minä sanoin”, joka on varmaankin lempifraasini. Vaikka en tiedä kuinka tehokasta fraasia on hokea ihmisille, jotka ovat koko ajan olleet samaa mieltä Saaran ylivoimaisuudesta.

Saara lauantain esityksessä:





Ihana ääni, ihana tunnelma, kylmiä väreitä ja liikutuksen kyyneliä... minä olin ainakin ihan onnesta soikeana tämän biisin ja Saaran jatkoon pääsyn takia.

Muistan kun Titanic-leffa tuli teattereihin ja siitä tuli välittömästi koko maailman tai ainakin meidän vitosluokan puheenaihe viikoiksi eteenpäin. Musiikin tunnilla lauluohjelmaan otettiin mukaan My Heart Will Go On ja sitten biisi otti vakituisen paikan kotibileiden viimeisenä hitaana.

Eräällä koulun ruokatauolla istuttiin taas kerran puhumassa tästä leffasta ja biisistä ja muistan sanoneeni, että harmi, kun sitä hypetetään ja soitetaan näin paljon (tuli silloin Kiss FM:ltäkin ehkä kaksi kertaa tunnissa), koska sitten se kuluu ja siihen kyllästyy. Tähän eräs luokkakaverini tokaisi autoritäärisellä äänensävyllä, että hän ei ainakaan IKINÄ kyllästy My Heart Will Go On:iin. Muistan tilanteen vieläkin ja se pisti minut miettimään. Siinä hetkessä päätin, että minäkään en kyllästy, en vaikka sitä kuinka paljon soitettaisiin.

Enkä ole vielä kyllästynyt. Ihana IHANA kappale. Ihana Saara teki siitä lisäksi oman ihanan version. Täytyy sanoa, että tämä viikonloppu oli minulle senkin takia tunteiden myrskyä, koska mielestäni mieheni näyttää ihan nuorelta Leonardo DiCapriolta ja kukapa ei haluaisi olla yhdessä nuoren Leonardon kanssa? Leonardo oli ensimmäinen iso leffaihastukseni ja nyt minulla on oma Leonardo look-alike kotona. Suunnittelen jopa salaa sellaista, että stailaisin mieheni ja ottaisin hänestä samanlaisia valokuvia, joita Leonardosta on.

Google-tauko...

Aika häröä muuten nykyihmisen näkökulmasta nähdä, miten 16-vuotiaalla Leolla on rööki suupielessä. Silloin 90-luvulla se oli tosi seksikästä.

Kommentit

Suositut tekstit