Parasta ja ihaninta



Joinain päivinä minulla on todella henkinen olo.

Tuntuu, että kaikki on niin helppoa ja selvää – sekin, mikä on vaikeaa ja epäselvää.

Luen henkisiä kirjoja, kuten Anastasia, Keskusteluja Jumalan kanssa, The Holographic Canvas tai The Last Hours of Ancient Sunlight. Tuntuu, että ymmärrän elämää ja maailmaa.

Oloni on rauhallinen. Aamulla joogaan ja tuntuu, että keho ja mieli avautuu juuri oikeista paikoista. Kyyneleet kohoavat silmiin – niin täydellisellä hetkellä kaikki tapahtuu.

Meditoin mielelläni, kohoan sfääreihin. Aistin energioita, teen astraalimatkustusharjoituksia ja puhun toteemieläimelleni. Korvissani soi luonnonläheinen alkukantainen musiikki – kelttiläisiä tai intiaanihenkisiä sävelmiä. Esitän kysymyksiä ja saan vastauksia.

Mikään ulkopuolelta tuleva negatiivinen energia ei imaise minua mukaansa. Suhtaudun ihmisiin, mediaan ja mainoksiin lempeän hyväksyvästi – niin kuin äiti lapseensa. Voi tuota pikkuista, kun se on suloinen hömelö. Diktaattorit muuttuvat silmissäni hupsuiksi lapsiksi, joita katselen rakkaudella heidän keskeneräisyyttään kohtaan.

Syön virheitä lehtiä ja mustikoita. Kaikki makean- ja suolaisenhimoni ovat tipotiessään. En edes ymmärrä, miten olen voinut joskus myrkyttää kehoani sellaisilla asioilla. Olinko se minä? Miksi tein niin?

Olen energinen ja virkeä aamusta iltaan. Intuitioni puhuu niin kovaa, että kuulen sen ja seuraan sitä ja tunnen olevani täysin turvassa. Mikään ei voi mennä vikaan.

Sytytän kynttilän tai suitsukkeen. Pitelen käsissäni kristallia ja olen onnellinen.

Joskus kirjoitan tai maalaan lähes transsinomaisessa tilassa. Kaikki ympäriltä katoaa ja kädet liikkuvat itsekseen. Katselen rauhassa vierestä kehoni kanavoidessa mitä ihmeellisimpiä ajatuksia ja kuvia.

Innostun ottamaan selvää sellaisista asioista kuin zero waste lifestyle ja minimalismi. Haluan eroon kaikesta maallisesta tavarasta. Haluan tilaa. Haluan hengittää. Haluan rakentaa talon omin käsin jonnekin puuhun ja asua ekokylässä ja viljellä maata. Olen kiitollinen, että nämä asiat ovat tulossa minulle.

Lopulta itken onnesta, koska kaikki, mitä tarvitsen, on tässä ja nyt.

Kommentit

Suositut tekstit